Tisdag

Idag har det varit en lång dag på jobbet.. kändes som att dagen aldrig skulle ta slut. Och när den väl gjorde det vid 19 så hade jag ungefär 100 saker som jag velade göra som jag inte hunnit med under senaste veckan då jag har jobbat ihjäl mig. Prova ut ett par arbetsskor, köpa en julkapp som jag tittat ut, tanka, sola, duscha håret, julstäda mitt rum.
 
Har dessutom haft värsta otursdagen idag.. ingenting har gått bra.. 1.Det började med att bildörren hade fryst igen så att jag inte fick upp den och när jag väl slitit upp den så gick den inte att stänga igen. Så jag fick hålla i dörren hela vägen till jobbet. 2. När jag motvilligt efter jobbet verkligen måste åka och tanka trött & hungrig så fungerar inte mitt kort i automaten så jag får backa snett och hålla på i evigheter för att komma till en annan tank.
 
När jag kom hem lagade jag mat och tog en låång dusch med hårinpackning osv och sedan har jag bara legat i sängen sedan dess och kikat på kläder osv. Klickade hem en jacka ifrån Belle shoes, hoppas den är snygg irl också bara!
 
Nu ska jag titta på Deal or no deal och sova. Ledig imorgon. Yes!
Älskar att laga mat och fixa goda saker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback